JAMINAN PRODUK: JAM TANGAN DARI ZALORA


WARANTI JAM TANGAN



Memandangkan arahan dan prosedur waranti adalah berbeza bagi setiap jenama, sila rujuk kepada laman web jenama atau syarikat jam tangan masing-masing untuk maklumat terperinci. Harap maklum bahawa pendaftaran waranti online mungkin diperlukan bagi sesetengah jenama seperti yang dinyatakan di deskripsi produk. Waranti umum bagi jam tangan adalah seperti berikut:

1. Bagi servis waranti di setiap Pusat Servis Jenama individu, sila kemukakan sijil waranti lengkap atau resit pembelian asli (Invois ZALORA). Sekiranya waranti tersebut melindungi masalah jam tangan anda, barangan tersebut akan dibaiki atau diganti mengikut budi bicara Pusat Servis tersebut. Pembaikpulihan adalah percuma sekiranya barangan tersebut terbukti rosak dari segi bahan dan mutu kerja di bawah punggunaan biasa.

2. Waranti hanya merangkumi pergerakan, tangan, dial atau kerosakan semasa buatan. Waranti ini adalah tidak sah jika jam tangan tersebut rosak disebabkan kemalangan, penegendalian salah atau kasar, kecuaian, haus dan lusuh biasa, kerosakan disebabkan elemen air melainkan ia ditanda sebagai kalis air atau faktor-faktor lain yang tidak disebabkan oleh kerosakan dalam bahan atau mutu kerja.

3. Waranti tidak melindungi kanta, kes, tali, dan gelang yang rosak atau haus.

4. Waranti tidak melindungi pembaikpulihan atau pengubahsuaian yang tidak sah.

5. Bateri dalam sebuah jam tangan quartz dimasukkan ke dalam jam tangan secara asal dan mungkin tidak boleh bertahan sehingga tempoh jaminan dan oleh itu, tidak akan dilindungi oleh waranti.

6. Sebarang bentuk jaminan daripada jenama adalah tanggungjawab mereka. Anda boleh menghubungi jenama tersebut secara terus.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan